Kvantitatiivinen tutkimus

Kvantitatiivisen tutkimuksen perusteella nähdään aitoja ilmiöitä ja kuullaan oikeita tarinoita – oikeista ihmisistä

Me Nerossa koemme että kvantitatiivinen tutkimus on paljon enemmän kuin numeroita ja prosentteja ja tilastoanalyysejä.

Kvantitatiivisen tutkimuksen perusteella nähdään aitoja ilmiöitä ja kuullaan oikeita tarinoita – oikeista ihmisistä. Ja nämä ihmiset tekevät joka päivä päätöksiä esimerkiksi brändeistä – sinunkin brändistäsi. Mitä paremmin tunnemme nämä tarinat ja tunnistamme päätöksenteon salat, sitä helpompi on saavuttaa aito keskusteluyhteys ja välittää viesti brändin ja päätöksentekijän välillä.

Me Nerossa näemme, että käytetäänpä tutkimusmenetelmänä henkilökohtaisia haastatteluja, webiä tai conjoint-analyysiä, kaiken takana on yksi yhteinen tekijä – kunkin oma tarina. Tuon tarinan saa kuulla, kun osaa kysyä oikeat kysymykset.
 
Keräämme tietoa ja ymmärrystä webissä ja puhelimitse unohtamatta henkilökohtaisia face-to-face tilanteita kauppakeskuksissa. Kaikki keinoja, joista voimme valita tilanteeseen ja tarpeeseen sopivimman.  

Kvantitatiivisia tutkimuksiamme

  • Kvantitatiivinen konseptitestaus henkilökohtaisin haastatteluin
  • Design- ja pakkaustestit web-ympäristössä sekä livenä
  • Elintarvikkeiden maku- ja konseptitestit
  • Hinnoittelututkimukset
  • Segmentointitutkimukset
  • Ostoprosessitutkimukset
  • Mainonnan ennakkotestaukset lähestymistapatesteistä filmitesteihin
  • Asiakastyytyväisyystutkimukset